CRM MÜŞTERİ MODÜLÜ

CRM in en önemli özelliği tamamen bütünleşik olmasıdır. Böylece işletmelerin en önemli problem kaynağı olan bölümler arası entegrasyon zorlukları daha kolay aşılır. Müşteriyle ilişkide olan pazarlama, çağrı merkezi, satış, servis gibi tüm birimlerde koordinasyon sağlanması, hepsinin aynı veri tabanın da toplanması sayesinde kolaylaşır.

  • MÜŞTERİ KARTI ve BAĞLANTILI MODÜLLERİ

    •  Çağrı merkezi ses kayıtları
    •  Görüşme notları
    •  Kişiler
      •  Telefon numaraları
    •  Bağlantılı firmalar
    •  Telefon Numaraları
    •  Siparişler
      •  Sipariş Urunleri
    • Satışlar
      •  Satın aldığı ürünler
    • Görevler
      •  Görevle ilgili notlar
      •  Görevle ilgili sistem logları
      •  Göreve bağlı diğer görevler
Müşteri veri giriş formu

CRM uygulamalarında Müşteri bilgilerinin kayıt edileceği ekranlar, kullanılacak olan sektor ve işletmeye göre değişiklik göstermektedir. Bir kurum için mutlaka alınması gereken bir müşteri bilgisi, diğer bir kurumda önemsiz olarak değerlendirilebilir.

Saphira CRM uygulamamızda yönetici Müşteri formunu yeniden tasarlayabilir alanlar ekleyebilir.

Verilerin içinde zorunlu olarak kaydedilmesi gereken alanları işaretleyerek boş geçilmesi engellenebilir.

Veri girişinde standardı sağlamak için seçmeli kutular kullanılabilir. Örneğil : İL / İLÇE bağlantısı

Standart veri formunda bulunan alanlar

 

  • Müşteri adı (text)
  • Adres (text)
  • Şehir (seçmeli liste)
  • İlçe (seçmeli liste)
  • Müşteri temsilcisi (seçmeli liste)
  • Müşteri grubu (seçmeli liste)
  • Satış Bölgesi (seçmeli liste)
  • Öncelik derecesi (seçmeli liste)
  • Kaynağı (seçmeli liste)
  • İşlem gördüğü şube (seçmeli liste)
  • Faaliyet alanı (seçmeli liste)
  • Varsayılan EPosta Adresi (text)
  • Varsayılan telefon (text)
  • Varsayılan fax (text)
  • Vergi dairesi (text)
  • Vergi numarası (text)
  • Cari Hesap Kodu (text)